Anyone else have a 30 million lawsuit?









Jag är ytterst ledsen för min hemska uppdatering men igår så var jag på stadsbiblioteket efter skolan och lånade böcker sen drog jag till Arizona i vasastan och åt middag med Dr S och eF. Det var mycket trevligt och vid 22 tiden då vi gick därifrån så gick vi hem till Hax som bor ett stenkast ifrån. Vi drack te och mös i hennes vardagsrum till 00 då jag bestämde mig för att sova där, det gjorde även Dr. S men eF gick hem då. Sen idag så har jag haft mycket att göra. Skolan sög men jag hade ljusrep inför morgondagen. Är lte spänd men det kommer gå jätte bra. Jag får improvisera om jag glömer mina repliker.

Sov nu gott och dröm fina drömmar.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0